niedziela, 27 listopada 2016

Składane słuchawki Bluetooth® Silvercrest z Lidla

Składane słuchawki Bluetooth® Silvercrest w Lidlu będą sprzedawane od 05.12.2016 roku za 99 złotych. W zestawie dostajemy kabel USB do ładowania i kabel audio z 3,5 mm wtyczka jack.

Składane słuchawki Bluetooth® Silvercrest z Lidla
źródło: lidl.pl

Składane słuchawki Bluetooth® Silvercrest z Lidla - opis:
- zintegrowany mikrofon
- czas odtwarzania muzyki: ok. 15 godzin
- do bezprzewodowego słuchania muzyki
- wspaniałe brzmienie, dzięki 40 mm membranie PET i magnesom neodymowym
- wbudowany akumulator litowo-polimerowy
- dodatkowe wejście Cinch (3,5 mm)
- 3 wzory
- 3 lata gwarancji

Składane słuchawki Bluetooth® Silvercrest z Lidla Składane słuchawki Bluetooth® Silvercrest z Lidla

5 komentarzy:

  1. Witam
    Słuchawki jak za takie pieniądze grają naprawdę dobrze, nie jest to Sennheiser albo Beats ale to inna liga i cena :-) Do porównania użyłem, oferowane jakiś czas temu słuchawki MTV w TESCO za ok. 150 zł z naklejkami (bez naklejek 499 zł - to jakiś żart). Wygląd, jakość wykonania, brzmienie - punkty dla Silvecresta. Jeżeli chodzi o połączenie BT słuchawki Lidla nie mają problemu z połączeniem się z bardzo starym modułem na USB, słuchawki MTV nie dały rady z tym modułem. Poduszki są miękkie ale pałąk dociska je dość mocno do uszu przez co słuchanie w okularach może być nieco męczące. Zapach...lekko pachną nowym samochodem, nie jest uciążliwy ale wyczuwalny, może z biegiem czasu zaniknie?. Czas pracy na baterii i jej trwałość...poużywamy i zobaczymy za jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam z nimi problem jeśli chodzi o synchro obrazu i dźwięku przez bt(PC). Dźwięk wyprzedza nieco obraz , na tablecie chyba też ale w znacznie mniejszym stopniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam , zakupiłem je w Anglii za 9,99 £ i ten piękny bas którego oczekiwałem . Jak za takie pieniądze to polecam całym sercem i uszami :) po 2 latach bateria nadal wytrzymuje ponad 13 h :) napewno zakupie następne ponieważ swoje lekko uszkodziłem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy się da te słuchawki podłączyć pod telewizor LCD przez USB bezprzewodowo ??? Oczywiście do oglądania filmów... czy one działają coś w rodzaju muszki bezprzewodowej ??? Wpinasz pewne w urządzenie i przekazuje sygnał do słuchawek???

    OdpowiedzUsuń