wtorek, 21 czerwca 2016

Wyciskarka wolnoobrotowa Silvercrest z Lidla

Wyciskarka wolnoobrotowa Silvercrest w Lidlu będzie sprzedawana od 25.06.2016 r. i będzie kosztowała 279 zł. Posiada funkcję reverse do krótkiego biegu wtórnego podczas zacięcia się warzyw.

Wyciskarka wolnoobrotowa Silvercrest
źródło: lidl.pl

Zalety wyciskarki wolnoobrotowej:
1 . WYSOKA WYDAJNOŚĆ - pozwala uzyskać wyjątkowo dużą ilość wyciśniętego soku
2. ESENCJONALNY, BOGATY W WITAMINY I MINERAŁY SOK - wykorzystanie siły miażdżenia jest delikatne dla składników odżywczych, co pozwala na zachowanie ich w maksymalnej ilości
3. WYCISKANIE NA ZIMNO - przy produkcji soku nie jest wytwarzane ciepło, dlatego ubytek wartości odżywczych w procesie wyciskania jest ograniczony do minimum
4. MINIMALNA ILOŚĆ PIANY - w procesie wyciskania sok nie napowietrza się
5. IDEALNA DO WARZYW I OWOCÓW - możliwe wyciskanie soków również z twardych warzyw jak marchew, burak czy kapusta

Wyciskarka wolnoobrotowa Silvercrest - opis:
- funkcja reverse do krótkiego biegu wtórnego podczas zacięcia się warzyw
- prędkość: ok. 60 obr./min
- pojemnik na sok i miąższ
- zamykana wylewka soku
- łatwe czyszczenie
- w zestawie popychacz i szczotka do czyszczenia
- 3 lata gwarancji

23 komentarze:

  1. A jaką ma moc? Jakoś nic nie napisano. Czyżby 150 W?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj ją kupiłem i już została wypróbowana. Ma 150W po 15min ciągłej pracy trzeba wyłączyć aby wystygł silnik.
    Nie poradzi sobie z warzywami włóknistymi typu pokrzywa. Zauważyłem ślady soku pod wyciskarką, czyli niezbyt szczelne połączenie wałka silnika ze ślimakiem, (jest tam gumowy simering) ale 3 lata gwarancji. Sok jest super

    OdpowiedzUsuń
  3. Moc 150W. U mnie nic nie wycieka, sprawdż może czy masz dobrze włożony korek przy rurce odprowadzającej wyciśnięty miąższ. Z jarmużem poradziła sobie idealnie, buraki, marchew, seler, pietruszka - nie stanowi dla niej problemu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Możecie coś powiedzieć o wielkości otworu? Da radę wrzucać cale owoce? Jaka jest średnia?

    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tragedii, marchew sredniej wielkosci wchodzi bez problemu, choc zwazywszy na wieksze naprezenia lepiej jest rozdrobnic ja na 4 slupki.

      Ogolnie bez reklamy jestem zadowolony z zakupu produktow tej firmy, choc moze to tez moja nabyta ostroznosc organoleptyczna przed kazdym zakupem :)
      Crk64

      Usuń
  5. owoce trzeba pokroić, mały otwór

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam

    Gdzie mogę zakupić jeszcze tą wyciskarkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaraj sie spradzac Lidle w okolicy i/lub zaklepac cos ze zwrotow. Moze komus nie podpasowala.
      Ledwo sam dostalem w 3 lidlu ok. godzine po otwarciu - o urzadzenie byla walka i niektorzy brali po 3 szt. choc potrzebowali pewnie jednej :)
      Crk64

      Usuń
  7. zacięła się na marchewce. Wyjęłam wszystko, odczekałam i się nie włącza. Co teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak udało się włączyć, jak tak to po jakim czasie? ja mam tak samo, teżz nie działa. od godziny się nie włącza.

      Usuń
    2. U mnie to samo... Robiłem raptem szklankę soku z marchwi i nagle przestała działać. Nie włącza się od godziny - u Was było tak samo? Wysyłaliście na gwarancję?

      Usuń
    3. Zadziałała Wam w końcu? Jeśli tak to po jakim czasie? Proszę o odpowiedź

      Usuń
    4. Trzeba przycisnąć przycisk resetu na 10 sekund i zadziała.

      Usuń
    5. Przycisk reset działa od razu, wystarczy raz nacisnąć.
      To jest taki pseudo bezpiecznik. Jest na spodzie urządzenia.

      Usuń
  8. Za mała moc do marchewki. Potrzebne minimum 250 W

    OdpowiedzUsuń
  9. OD soboty przerobiłam na niej ok 5 kg marchwi i nic się nie dzieje. Super wyciska tez maliny, jabłka, arbuza i brzoskwinie. Więcej na razie nie wypróbowałam. Sąsiadka na swojej wyciskała pietruszkę i mówiła ze super. Mi nic nie kapie, nie przecieka.Pracuje cicho, zajmuje mało miejsca, nic się nie zacina. Jak dla mnie sok jest w miarę klarowny ale dzieciakom musze przecedzić przez sito.
    W Poznaniu o 7:03 juz żadnej nie było z ok 20 sztuk w sklepie. Ja jestem jak do tej pory bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. moja bez problemu radzi sobie z marchewka - zgodnie z instrukcją - pokrojoną

    OdpowiedzUsuń
  11. W jakim stopniu wyciska sok, odpady suche lub może mokre?

    OdpowiedzUsuń
  12. czy można wrzucić granat do tej wyciskarki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej nie bo wybuchnie :-D
      A tak na poważnie to chyba raczej dokładnie obrane z tej bialej otoczki bo sok będzie gorzki. Pytanie czy się nie zatka pestkami hmm. Pozdrawiam

      Usuń
  13. uzylam jej 4 razy i po wysciskarce, padla na marchewce...
    marchewka byla pokrojona w kawalki... dalam jej odpoczac, zresetowalam przycisk na spodzie urzadzenia i niestety nie dziala.
    W sobote planuje ja oddac do sklepu mam nadzieje, ze unaja reklamacje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Po kilku użyciach, marchew w kawałkach krojona wzdłuż, burak też cienkie paski, jabłka bez pestek - wykrojone, grejfrut bez pestek, od spodu jak sie powącha mam wrażenie jakby w środku sie spaliła, taki specyficzny zapach, działa nadal, czy tez tak macie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupilem taka w lidlu w niemczech.jak na razie bez problemu.marchew w całości i wszystko ok

    OdpowiedzUsuń