poniedziałek, 18 maja 2020

Urządzenie spawalnicze Parkside z Lidla

Urządzenie spawalnicze Parkside w Lidlu będzie sprzedawane od 25.05.2020 roku za 379 złotych. Oprócz spawarki w zestawie znajdziemy: 0,45 kg drutu spawalniczego, dyszę palnika, 3 dysze spawalnicze, maskę spawalniczą, młotek ze zintegrowaną szczotką drucianą oraz instrukcję obsługi.
spawarka urządzenie spawalnicze Parkside z Lidla
źródło: lidl.pl

Urządzenie spawalnicze Parkside z Lidla - opis:
- bezstopniowa regulacja posuwu rolki
- z drutem spawalniczym, umożliwiająca szybkie i ciągłe spawanie
- 2 m przewód spawalniczy
- z wymiennymi dyszami (dla Ø 0,7 / 0,8 / 0,9 / 1,0 mm)
- 1,5 m przewód masy z silnym zaciskiem
- 3 lata gwarancji
- regulowane poziomy spawania
- z układem chłodzenia wentylatora i ochroną przed przeciążeniem, dzięki czujnikowi termicznemu z lampką kontrolną
- długość kabla sieciowego: 2 m
- napięcie znamionowe: 230 V
- napięcie biegu jałowego: 27,5 V
- prąd spawalniczy: 48-90 A

spawarka urządzenie spawalnicze Parkside z Lidla spawarka urządzenie spawalnicze Parkside z Lidla

Ulotka z Lidla
spawarka urządzenie spawalnicze Parkside Lidl ulotka

Filmy dotyczące produktu źródło YouTube


Urządzenie spawalnicze Parkside w Lidlu było już sprzedawane w styczniu 2017 roku.

Zobacz film na moim kanale z ukośnicą do stali, drewna i aluminium
https://www.youtube.com/channel/UCnQmfi0xUqpVoFTGhgPHSgg?sub_confirmation=1

60 komentarzy:

  1. brak tutaj konkretnego wyjaśnienia : jeśli drut spawalniczy to bezosłonowy lub w osłonie CO2 czyli konieczna butla!!!!!
    inż. spawalnik JK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drut samoosłonowy, zasilanie prądem przemiennym bez mostka prostowniczego. Do poheftowania się nada, ale do poważnego spawania odpowiedzialnych sprzętów już nie!

      Usuń
    2. cz potrzebna jest butla z co2

      Usuń
    3. Butla jest niepotrzebna nie ma nawet możliwości podłączenia butli tylko trzeba kupić Drut spawalniczy samoosłonowy do garażu jak najbardziej kupiłem spawałem i za tą cenę jestem zadowolony jak dla mnie jedyny minus to zbyt mała szpulka z drutem 0,45 kg to trochę mało

      Usuń
  2. Nie miałem pojęcia, że Lidl to sklep spawalniczy :) oferta zdecydowanie warta sprawdzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak ... ale cyklu pracy już nie podali bo się okaże, że 10% - 90A czyli spawasz 1 min prądem 90A i czekasz na ostudzenie spawarki 9 min. Lepiej za tą cenę kupić inwertorową elektrodową z wyższym prądem spawania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. W instrukcji wyczytałem:
      90A - 10%
      40A - 60%

      Usuń
  4. A jak z dyszami? Będą pasowały inne, dostępne na rynku? Żeby nie było tak, że zużyje się dysza i po spawaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy potrzebna jest butla do spawania??

    OdpowiedzUsuń
  6. nie , drut z rdzeniem z topnika umożliwiający spawanie stali zwykłej lub nierdzewnej .Ciekawy gadżet na warsztacie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłem i do zastosowań hobbistycznych to rewelacja. Lekki i przenośny migomat bez butli.
    Do użytku profesjonalnego cykl pracy jest zbyt nikski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Palnik normalny pasują standardowe dysze. Podajnik ma kółko na drut 0.8 i 0.9.

    OdpowiedzUsuń
  9. Do pospawania progów w aucie nada się okazjonalnie? Nie zawodowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, dziur narobisz. Poza tym drut jest samo osłonowy z topnikiem, czyli jak przy spawaniu MMA powstaje żużel i zgorzelina która trzeba usuwać młotkiem. Spawanie progów tylko migiem w osłonie co2, to to bez przeróbek się nie nadaje.

      Usuń
    2. Jakich przeróbek? Przecie tu masz możliwość założenia butli jak chcesz i spawania w osłonie co2 wiec jaki problem z przeróbkami? Może chodzi o umiejętność...

      Usuń
  10. Zakupiłem tą spawarkę, jestem zadowolony. Dla amatora w zupełności wystarczy. Wypróbował ją blacharz w serwisie ASO, w którym pracuję. Bez trudu połączyła blachy 4mm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie, a w jakim samochodzie masz karoserie z 4mm blachy?! Wzmocnienia wewnętrzne progów to co najwyżej 2mm, a tak to wszędzie 0,8mm do 1mm. Chyba , że masz ciężarówkę tam rama na pewno jest z 4mm blachy.

      Usuń
  11. sprzedam tą spawarkę za cenę zakupu. Znajomy ma, chwali... a ja napalony nie sprawdziłem , że do cieniutkiej blachy to się nie nada... więc jak wyżej. Sprzedam. Ogłoszenie na OLX'ie :) Najlepiej odbiór osobisty, ale mogę też w razie czego wysłać kurierem. pozdrawiam
    Andrzej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Czy nadal aktualne?

      Usuń
    2. cienkiej blachy, tzn> jak cienkiej? blachę samochodową wyspawa? Bedę wdzięczny za odpowiedz :)

      Usuń
  12. Od jakiegoś czasu szukam prostej, taniej spawarki. Sklep taki jak lidl będzie chyba przy takich wymaganiach miał najwięcej do zaoferowania :) nie miałem pojęcia, że prowadzi sprzedaż podobnego sprzętu

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam. Dzis zakupilem ta spawarke i jestem mile zaskoczony. Spawa sie wspaniale jak na takie male parametry. Bez zadnego problemu polaczylem kawalki 3 mm. Spaw rowny. Wiadomo oczywiscie ze do profesjalnego spawania ma daleko ale do garazowych prac wystarczy. Polecam tą spawarke. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kupiłem dzisiaj,jutro próba

    OdpowiedzUsuń
  15. Jutro planuje ja kupić. Panowie co już ja Maja, warto? Tylko do sporadycznego spawania progów samochodowych lub zrobienia sobie pulek warsztatowych może stołu z kierowników.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile kilo drutu można do niej założyć bo gdzie pytam to najmniejsza szpula to 5kg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Castorama bez problemu internet też

      Usuń
  17. Bramkę z kątowników pospawam?

    OdpowiedzUsuń
  18. Co do progów w aucie zapomnij! Napięcie zmienne rozbieżne z tym co podają, min. prąd spawu to ok.46A przy 18,5V więc kicha. Do spawania jakichś kątowników lub min. 1mm2 to ok, a i tak musisz kombinować czy o.9 czy 0.8 czy 0.6 drutem. im cieńszy tym bardziej przepala cieńszą blachę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do progow w aucie to sie spisuje genialnie. Pospawac mozna bez problemow. I zadnych dziur nie robi. Ladnie laczy ze soba elementy. To co jest w opisie to nie do konca prawda. Ma wieksze wlasciwosci. Tylko polecam drut kiswela bo ten co jest w zestawie to nie nadaje sie do niczego.

    OdpowiedzUsuń
  20. jeden pisze ze pospawał genialnie progi inny narobił w progach dziur...zdecydujcie sie w końcu bo nic nie kumam, od czego to zależy od drutu, od spawacza, czy od spawarki?????

    OdpowiedzUsuń
  21. Jutro znowu promocja w lidlu... Tańszej nie znalazłem, ale czy ona warta tych 400zł?

    OdpowiedzUsuń
  22. Też się nad nią zastanawiam, tańszej nie ma. Mam spawarke magnum 200 A. Jestem z niej zadowolony można jechać cały dzień i się nie wyłączy, ale elektroda wszystkiego się nie da pospawac. I szukam jakieś taniej bezgazowej do cienkich rzeczy... U tak o to w Lidlu się pojawiła właśnie taką.. Brać czy dołożyć 100 zł i na allegro coś deko mocniejszego kupić ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj panowie... Wasze dylematy to pestka. Ja dopiero mam problem. Spawarka jest mi prawie niepotrzebna, a mam cholerną ochotę ją kupić.

    Pzdr. Sebek. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakupiłem to wczoraj i daje radę płaskownik 3 mm z 1,5 blachą i dwie 1mm blachy też jest ok.Podejrzewam,że przy samoosłonowym lincolnie będzie jeszcze lepiej

    OdpowiedzUsuń
  25. Najlepsi są ci którzy komentują że do profesjonalnego zastosowania się nie nada. Pytanie co uważasz za profesjonalne spawanie, jeden z drugim? Jeśli mowa o spawaniu łodzi podwodnych, to chyba nie będziesz ich spawać sprzętem za 399 zł. Chyba że jesteś niedorobionym wieśkiem cebularzem i oczekujesz cudu w tej cenie. Używam jej od ponad roku w garażu, wydech, blache, kątowniki, to to spawa pięknie. Przy 90A pracowała około max 7-8 minut

    OdpowiedzUsuń
  26. No to ide i kupie mimo ze niezbyt potrzebna

    OdpowiedzUsuń
  27. Spawanie elektrodą mam opanowane , ale tym urządzeniem spawam pierwszy raz.Trzeba trochę poćwiczyć i można położyć całkiem ładną spoinę.Tak jak piszą przedmówcy - trzeba zainwestować w lepszy drut i będzie lepiej.Ogólnie jestem zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cześć,
    Tak czytam i myślę... Mnie tez od zaraz niepotrzebna, ale jak to Polak ... przyda się :-). Próbowałem elektrodą, ale dużych konstrukcji nie planują spawać, tylko sklejać coś mniejszego, ot półki, szafki, regały, może huśtawkę sklecę na ogrodzie itp.
    Raczej maszyny kroczącej nie planuje robić ...
    Może nawet do poćwiczenia spawania to ta cena nie jest zła.
    Jeśli załapię temat to zdecyduję się wtedy na cos większego ?
    Czy kupować od razu sprzęt za 1500 do 2000 zł ???

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka jest maksymalna grubość materiału która można spawać tym sprzętem?

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy można taką spawarka spawac aluminium?

    OdpowiedzUsuń
  31. a ja zapytam z innej beczki... na pierwszym filmie gość mówi, że szybkę w masce montujemy napisem do przodu... nigdy jakoś nie zwracałem na to uwagi, ma to jakieś racjonalne wytłumaczenie dlaczego napisem do przodu maski?

    OdpowiedzUsuń
  32. Panowie odnoszą wrażenie, że niektóre pozytywne komentarze są pisane na zlecenie. Podsumujmy zatem ostatecznie ten produkt. Do czego w praktyce możemy go stosować a do czego się nie nada?

    OdpowiedzUsuń
  33. Czarna nauczyć sie spawać a potem można komentować

    OdpowiedzUsuń
  34. Świeży zakup pierwsza przygoda na tym sprzęcie ok trochę praktyki i będzie jeszcze lepiej dobry na własne potrzeby mobilny 0 gazu można spokojnie spawać na zab.20a i polecam do tego maskę samosciemniajaca

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja powiem tak.Jeśli ktoś jest spawaczem który ma doświadczenie i rozgryzł proces to sobie z tym urządzeniem bez problemu poradzi ale wątpię by się zdecydował je kupić.To moja opinia z perspektywy dozorowego hl045 zboczucha spawalnictwa.

    OdpowiedzUsuń
  36. Badziewie przestało podawać drut po drugim dniu spawania ... złom !!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Spawarka powinna dać radę w warunkach "domowych", jednak do warsztatu przydałoby się coś mocniejszego. Czasami lepiej wydać nieco więcej, aby mieć pewność, że nasz sprzęt będzie sprawnie pracował przez długie lata.

    OdpowiedzUsuń
  38. może, ktoś z Panów ma na sprzedaż spawareczkę. Jestem zainteresowany kupnem

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakość Lidla. Wszystko wiadomo. Dla murzynów spawarka

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja mam ją od tygodnia tak do garażu ale mam pytanie odnośnie spoiny wygląda tak jakby raz zpawala a raz nie są takie przeskoki czy to wina drutu?

    OdpowiedzUsuń
  41. mam do sprzedania nowa. Kupilem napalony ale okazalo sie ze nie umiem tym spawac i brak mi cierpliwosci spawarka uzyta raz z dwuletnia gwarancja jak co to pisac

    OdpowiedzUsuń