wtorek, 22 listopada 2016

Prostownik z funkcją wspomagania rozruchu Ultimate Speed z Lidla

Prostownik z funkcją wspomagania rozruchu Ultimate Speed w Lidlu jest sprzedawany od 21.11.2016 roku za 199 złotych. Posiada inteligentny, mikroprocesorowy układ sterowania z programem diagnostycznym i kontrolą przebiegu ładowania.

Prostownik z funkcją wspomagania rozruchu Ultimate Speed z Lidla
źródło: lidl.pl

Prostownik z funkcją wspomagania rozruchu Ultimate Speed z Lidla - opis:
- do bezpośredniego uruchamiania silnika przy słabym akumulatorze
- do akumulatorów 12 V lub 6 V o pojemności 8 -180 Ah
- 3 lata gwarancji
- wybór programów do ponownego ładowania z optymalnym dopasowaniem do typu akumulatora
- inteligentny, mikroprocesorowy układ sterowania z programem diagnostycznym i kontrolą przebiegu ładowania

Ulotka z Lidla
Prostownik z funkcją wspomagania rozruchu Ultimate Speed z Lidla ulotka

3 komentarze:

  1. Bardzo mnie się podoba kolor, a poza tym to nic nie wiem c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ostatnio bardzo pomogły w pracy prostowniki z rozruchem, wysiadły mi maszyny, nie mogłem sobie pozwolić na przestój w pracy, na szczęście przezorny zawsze ubezpieczony, polecam posiadanie chociaż jednego.

    OdpowiedzUsuń
  3. chciał bym więcej wiedzieć bo mam zamiar kupić

    OdpowiedzUsuń