poniedziałek, 21 stycznia 2019

Mysz pionowa bezprzewodowa Silvercrest z Lidla

Mysz pionowa bezprzewodowa Silvercrest w Lidlu będzie sprzedawana od 21.01.2019 roku za niecałe 50 złotych. Posiada 6 przycisków, nano odbiornik USB i optyczny czujnik z rozdzielczością: 800, 1600 lub 2400 CPI.

Mysz pionowa bezprzewodowa Silvercrest z Lidla
źródło (zdjęcia i opis): lidl.pl

Mysz pionowa bezprzewodowa Silvercrest z Biedronki - opis:
- optyczny czujnik z rozdzielczością: 800, 1600 lub 2400 CPI
- zasięg do 5 m
- 6 przycisków
- nano odbiornik USB
- w zestawie: 2 baterie

4 komentarze:

  1. dostałem z serwisu drugą i tak samo zawiesza WF ;-( a w miedzy czasie kupiłem mysz innego producenta i wszystko jest ok absolutnie nie polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaką kupiłeś inną? Bo mam ten sam problem i mnie trafia..

      Usuń
  2. ja mami wszystko od poczatku ok .dokupiłem nawet drugą do firmy..

    OdpowiedzUsuń
  3. Przenieście odbiornik bliżej myszki, najlepiej na biurko przedłużaczem.

    OdpowiedzUsuń