poniedziałek, 10 września 2018

Lampa robocza LED 2 x 30 W Powerfix z Lidla

Lampa robocza LED 2 x 30 W Powerfix w Lidlu jest sprzedawana od 10.09.2018 roku za 222 złote. Lampa ma strumień świetln: 2 x 2400 lm, barwę światła 4000 k, kąt świecenia 120º.

Lampa robocza LED 2 x 30 W Powerfix z Lidla
źródło (zdjęcia i opis): lidl.pl

Lampa robocza LED 2 x 30 W Powerfix z Lidla - opis:
- wysokość statywu z lampą: ok. 170 cm
- długość kabla: 3 m
- lampy robocze można zamocować na statywie lub używać pojedynczo
- moc: 2 x 30 W
- strumień świetlny: 2 x 2400 lm
- barwa światła: 4000 k
- żywotność: ok. 30 000 h
- kąt świecenia: 120º

1 komentarz:

  1. Niestety jedna lampa zaczęła mrugać ale w Lidlu mi powiedzieli że nie mają serwisu z powerfix i żeby dzwonić do nich na infolinię z książki serwisowej. W serwisie zgłosiłem telefonicznie jak mi przekazano i od listopada do dzisiaj nie mam dalej lampy. Oczywiście co jakiś czas się przypomniałem w serwisie to zawsze była taka sama odpowiedź że nie otrzymali odpowiedzi od producenta. Więc w końcu oddałem towar do Lidla. Gdyby nie mruganie jednej lampy to użytkowane by było do dzisiaj bo jest ogólnie lampa stabilna i dobrze świeciła. Tylko na jakąkolwiek reklamację nie ma żadnych szans tej firmy.

    OdpowiedzUsuń