środa, 21 marca 2018

Akumulatorowa myjka do okien Silvercrest z Lidla

Akumulatorowa myjka do okien Silvercrest w Lidlu będzie sprzedawana od 22.03.2018 roku za 99 złotych. Posiada akumulator litowy (3,7 v, 2200 mah), który pozwala na ok. 40 minut pracy.

Akumulatorowa myjka do okien Silvercrest z Lidla
źródło: lidl.pl

Akumulatorowa myjka do okien Silvercrest z Lidla- opis:
- wydajny akumulator litowy (3,7 v, 2200 mah)
- z łatwością umyjesz nawet do 20 okien
- elektryczne ściąganie brudnej wody
- nakładki ściągające z gumową końcówką - szerokość robocza ok. 280 mm
- czas pracy (przy pełnym naładowaniu) ok. 40 min
- wszechstronne zastosowanie: lustra i kabiny prysznicowe, glazura
- z butelką ze spryskiwaczem i 2 myjkami z mikrowłókna
- waga tylko 0,6 kg

Akumulatorowa myjka do okien Silvercrest z Lidla Akumulatorowa myjka do okien Silvercrest z Lidla

34 komentarze:

  1. Kupiłam myjkę Silvercrest, niestety pierwsze użycie okazało się decydującym - reklamacja. Myjka cieknie, dodatkowo sama się uruchamia i nie można jej wyłączyć. Niestety nie trafiłam chyba na zbyt dobry egzemplarz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak samo, ciekła i nie zbierała dobrze po brzegach. Najpierw wymieniłam na inną, która również ciekła, w końcu oddałam i zamówiłam Karchera (w promocji za 178 zł).

      Usuń
    2. nie mogę nigdzie dostać ładowarki do myjki widocznej na zdjęciu ,czy mogę liczyć na pomoc zasilacz 3.7 v 2A

      Usuń
  2. ma ktos moze jeszcze ta myjke...godna polecenia? rozwazam ale zastanawiam sie czy nie dolozyc drugie tyle i nie kupic karchera... znajoma jest bardzo zadowolona z tej markowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama ma Karchera, testowałam jest SUPER :) Ma miękką gumę i dobrze zbiera wodę. Jest teraz w promocji w Media Expert za 178 zł, więc skorzystałam i zamówiłam. Nie mogę się doczekać, kiedy przyjedzie :)

      Usuń
  3. Nie zdążyłem raz do kończ użyć i wyskakuje języczek ze spryskiwacza!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ściąga idealnie całej wody ( zostaje na bokach) - do wytarcia ręcznie....

    OdpowiedzUsuń
  5. Działa jak karchera. Trzeba nauczyć się z niej korzystać. Boki zawsze trzeba poprawić ręcznikiem papierowym. Niestety moja chyba przecieka od dołu? Może tak ma być ale wątpię. Chyba oddam całkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      też miałam podobny przypadek w sobotę, że przecieka od dołu. Proszę cała ją rozłożyć na części (ssawska, pojemnik odłączyć od urządzenia) i na nowo poskładać i docisnąć wszystko. Gwarantuje, że będzie ok.

      Usuń
    2. Ooooo dziękuję bardzo. Jeszcze raz złożę i sprawdzę przed wymianą. Pozdrawiam

      Usuń
    3. Kupiłam.Pierwsza przeciekala wymiana.Wymieniona przecieka oddałam zwrot pieniędzy.Uwazam, że cała seria wadliwa.W sklepie sprawdzałam i każda ma wadę spód pojemnika na brudna wodę nieszczelny.Pozdrawiam.

      Usuń
    4. Ja kupiłam i też ciekła dołem woda, wymiana nic nie dała, chyba cała partia wadliwa :( Oddałam :(

      Usuń
    5. Tak, na infolinii powiedzieli że wyszła wadliwa partia.

      Usuń
  6. Niestety pomimo różnych prób odkurzacz przecieka,wymieniłam na drugi. Podejrzewam że nie będzie lepszy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Według informacji uzyskanych z infolinii niestety w tej partii normą jest przeciekanie. Poza tym myjka super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam samochód nowy w salonie wyciek oleju.Dzwoniłam na infolinie powiedzieli ,że w tym modelu to norma.Poza tym samochód super.Myślę.że należy pomyśleć co się posze.Pozdrawiam.

      Usuń
    2. I tu się pani myli. Może być super auto, dobrze się prowadzić ale może mieć bolączke w postaci cieknącego oleju. To że ma wadę nie skreśla całego auta i wszystkich plusów. Nie mówię że trzeba zostawić i używać myjki z Lidla, sama kupiłam karchera wv5 natomiast głupotą byłoby napisać że myje dużo gorzej bo tak nie jest. Może kolejna partia im się uda. Pozdrawiam

      Usuń
    3. Dokładnie. Myje prawie tak dobrze jak Karcher, ale przecieka niestety. Na razie czekam na drugą myjkę, ale podejrzewam, że też będzie przeciekać.

      Usuń
    4. Ja zareklamowałem myjkę bo pojemnik przeciekał,to po kontakcie z serwisem odesłałem im żeby sobie ja sprawdzili sami....a po kilku dniach przyjechał kurier z paczka w której była cała Nowa,kompletna myjka,ale chyba wersja która wychodziła na Niemcy,bo miała inny kolor i inny ten pojemnik na wodę,niż ten który był w Polskim Lidlu. Polecam zakup sprzętów w Lidlu,choćby nawet że wzglądu na to że mają serwis wszystkich sprzętów swojej marki Silvercrest,a nie tak jak biedronka że tylko zwrot towaru i kasy.

      Usuń
  8. witam. jak jest z reklamacja w lidlu? kupilam wlasnie ta myjke i mam taki sam problem, przecieka od dołu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Można reklamować przez zgłoszenie telefoniczne, oddać do sklepu na gwarancję albo oddać całkiem w sklepie ze zwrotem gotówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jezeli kupiłam to w innym miescie niz mieszkam?

      Usuń
    2. Nie ma znaczenia

      Usuń
  10. Moja tez przeciekała przy pierwszym użyciu. Oddałem do sklepu poniżej 7 dni więc po prostu zwrot gotówki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten sam problem myjka kupiona 3-go lipca a 6-go zwrot bo cieknie od dołu.Może następną partie zrobią dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się kontaktować z serwisem( ja tak robiłem) i został mi wymieniony towar na nowy.

      Usuń
  12. Czy jeśli dopiero teraz zaczęła ta myjka ciec to mogę złożyć reklamację. Produkt kupiony 23 marca 2018 roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz paragon i gwarancję to spokojnie możesz reklamować do 2 lat od zakupu.

      Usuń
  13. A gdzie mogę zareklamować tą myjek ja kupiłem w Lidlu na borzymoskiej i wofule nie działa nie ładuje A kupilem06 09 2018

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam moja myjka cieknie tymi wywietrzynikami ktoś tak miał.???

    OdpowiedzUsuń
  15. W mojej też tak jest cieknie wywietrznikami .Może to jakaś wada

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę swoją myjkę zareklamować, ale zgubiłam paragon, poratuje ktoś zdjęciem paragonu na maila? msadza@onet.eu

    OdpowiedzUsuń