środa, 5 kwietnia 2017

Słuchawki bezprzewodowe Pioneer BT z Lidla

Słuchawki bezprzewodowe Pioneer SE-MJ553 BT w Lidlu będą sprzedawane od 10.04.2017 roku za 222 złote. Słuchawki mają bardzo szerokie pasmo przenoszenia: 10-22 000 Hz oraz przetwornik 40 mm zapewnia wyjątkowe doznania dźwiękowe.

Słuchawki bezprzewodowe Pioneer SE-MJ553 BT z Lidla
źródło: lidl.pl

Słuchawki bezprzewodowe Pioneer SE-MJ553 BT z Lidla - opis:
- bardzo szerokie pasmo przenoszenia: 10-22 000 Hz
- przetwornik 40 mm zapewnia wyjątkowe doznania dźwiękowe
- możliwość składania
- Bluetooth Profi l 3.0 z kodekami A2DP, AVRCP, HFP, HSP
- wbudowany akumulator, o czasie ładowania 4 godziny
- wbudowany mikrofon
- 3 kolory
- 2 lata gwarancji

Ulotka z Lidla
Słuchawki bezprzewodowe Pioneer SE-MJ553 BT Lidl ulotka

1 komentarz:

  1. Mam te słuchawki w białym kolorze, (ledwo udało mi się je upolować, bo chętnych było sporo) nigdy wcześniej nie miałam słuchawek bezprzewodowych, a z tych jestem bardzo zadowolona. Może nie mam porównania wielkiego ale dźwięk jest taki jak przez słuchawki na kablu. A są zdecydowanie bardziej wygodne. przynajmniej nie zahaczasz o wszystko kablem. To był super zakup.

    OdpowiedzUsuń