wtorek, 21 lutego 2017

Irygator wodny do zębów Nevadent z Lidla

Irygator wodny do zębów Nevadent w Lidlu będzie sprzedawany od 27.02.2017 roku za 119 złotych. Czyści skutecznie miejsca, do których nie dociera szczoteczka do zębów.

Irygator wodny do zębów Nevadent z Lidla
źródło: lidl.pl

Irygator wodny do zębów Nevadent z Lidla - opis:
- 2 końcówki z kolorowymi pierścieniami sygnalizacyjnymi
- akumulator Li-Ion: 3,7 V, 800 mAh
- łatwe napełnianie
- zbiornik o pojemności 130 ml
- 3 lata gwarancji


Posiada 3-stopniową regulację intensywności strumienia wody:
NORMALNY – do codziennego czyszczenia i dokładnego usuwania płytki nazębnej
MOCNY – usuwa także uporczywe resztki jedzenia
DELIKATNY – mieszanka wody z powietrzem do stymulującego masażu dziąseł

Film o produkcie źródło: Youtube


Zobacz recenzję innego produktu

https://www.youtube.com/channel/UCnQmfi0xUqpVoFTGhgPHSgg?sub_confirmation=1

18 komentarzy:

  1. Czy ktoś ma i może coś o nim napisać? Warto kupić?

    OdpowiedzUsuń
  2. My kupiliśmy, wygląda całkiem solidnie, końcówki można zamówić na stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. Na jakiej stronie można zamówić końcówki? Na stronie lidla?

      Usuń
    2. Moim zdaniem trochę za słaby. Dokładając 70 zł można już konkretny kupić, także ja troszkę żałuję.

      Usuń
    3. jak kupiłem pochodził 2 tygodnie i padł. Chcę oddać do serwisu ale nie odpisują na maila... nie polecam

      Usuń
    4. Oddaj do Lidla. Oni wyślą do serwisu.

      Usuń
  3. po kilku miesiacach calkowicie sie zepsuł.Nie wiem gdzie oddac go do serwisu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej oddać z paragonem do sklepu Lidl. Lidl wysyła do serwisu.

      Usuń
    2. Ja dostałam w Lidlu telefon do centralnej reklamacji. Zadzwoniłam, podałam nr produktu (z pudełka). Kurier po 7 dniach przywiózł mi do domu nowy, za darmo i nie zabrał uszkodzonego. Niestety nowy też się popsół i poproszę o zwtot kasy, a kupię firmowy.

      Usuń
    3. Proszę o nr tf żeby reklamowcr irygator

      Usuń
  4. u mnie to samo, parę miesięcy i padł :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałem go kilka razy (raz na tydzień - tak wyszło). Raz ładowałem akumulator. Kiedy się rozładował, nie dało się go ponownie naładować (żadna dioda nie świeciła, a pomimo pozostawienia na ładowarce - żadnego efektu, martwy jak średniowieczny rycerz)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo. Po 2 tygodniach użytkowania padła bateria. Serwis reklamacyjny... Nie polecam kupna.

      Usuń
  6. u mnie to samo po 2 miesiącach nie ładuje się zobaczymy czy nowy z reklamacji będzie OK

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam swój prawie od roku i póki co hula jak szalony . ja jestem zadowolona !

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój po 2 tygodniach przestał działać,ni ładuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kolejny i to samo się dzieje po 2 -tyg.nie idzie naładować!!!
    Nie polecam!!!!

    OdpowiedzUsuń