środa, 7 marca 2018

Robot planetarny z blenderem Silvercrest z Lidla

Profesjonalny robot planetarny Silvercrest w Lidlu będzie sprzedawany od 08.03.2018 roku za 349 złotych. Robot o mocy 1300 W z planetarnym systemem mieszania posiada obrotowe ramię z dźwignią odblokowującą do łatwej wymiany akcesoriów.

Profesjonalny robot planetarny Silvercrest z Lidla
źródło: lidl.pl

Profesjonalny robot planetarny z blenderem Silvercrest z Lidla - opis:
- 2 kolory
- duża moc 1300 W
- planetarny system mieszania
- obrotowe ramię z dźwignią odblokowującą do łatwej wymiany akcesoriów
- 10-poziomowe ustawianie prędkości z dodatkową funkcją pulsacyjną, również do wyrabiania ciężkich ciast
- szklany blender o poj. 1,5 l z pokrywą, z otworem do napełniania - miksuje owoce, robi purée
- hak do ugniatania i mieszadło z powłoką teflon® zapobiegającą przywieraniu
- trzepaczka - z jej pomocą z łatwością ubijesz śmietanę
- duża miska ze stali szlachetnej o poj. 6,3 l z osłoną przeciw zachlapaniu i uchwytem

Profesjonalny robot planetarny Silvercrest z Lidla Profesjonalny robot planetarny Silvercrest z Lidla

Profesjonalny robot planetarny Silvercrest z Lidla Profesjonalny robot planetarny Silvercrest z Lidla

Film pokazujący pracę robota planetarnego z blenderem Silvercrest z Lidla
Subskrybuj

Profesjonalny robot planetarny z blenderem Silvercrest w Lidlu był już sprzedawany w grudniu 2015 roku.

25 komentarzy:

  1. Byłem dzisiaj, czekałem na to od momentu wydania gazetki, chciałem kupić mamie dla Jej uśmiechu, byłem w Lidlu o 8.15, podobno było 5 sztuk a ludzie się rzucili na to jak za komuny, ja nie z tych co sobie wyrywają z ręki, wróciłem z... ptasim mleczkiem :(:(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w Anglii i tu w Lidlu również były i to w ilościach paletowych a nie marne 5 sztuk :-)

      Usuń
  2. W "moim lidlu", były 4 szt. Udało mi się jeden zdobyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, w moim lidlu bylo tez tylko 6 szt. Tez go zdobyłam. Rozeszły sie w ciagu 10 sekund. Juz przetestowałam.Upiekłam zwykle ciasto "zebra". Jest super. Ubija na sztywno piane, po czym bez problemu uciera w niej cukier a potem ładnie łączy make. Przy dodawaniu maki tylko raz przemięszałam boki łopatką. Wszystko robiłam trzepaczka. To pierwszy test. Jeszcze przed nim test co do ucierania masła z budyniem a potem ciasto kruche, drożdżowe, na pizze, i na pierogi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja żona zdobyła go dla mnie bez większych problemów, w sklepie było 8 sztuk i zostały sprzedane do 10 rano.
    Jednak nasz robot pachnie brzydko, może to plastyk w wydaniu chińskim a może to spalona izolacja. Zapach coraz bardziej intensywny po włączeniu, wyczuwalny po wejściu do mieszkania. Pracował najwyżej 2-3 minuty. Napisałem do serwisu czekam na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez kupilam i tez smierdzi ale ja mam nadzieje ze to z czasem minie nic z tym nie robie

      Usuń
    2. Minie spokojnie :) Ja mam robota od 14 listopada i robiłam w nim już kilka ciast zarówno trzepaczką jak i hakiem i wyszły super. Nie ukrywam że czasem musiałam zatrzymać urządzenie i przemieszać ciasto łyżką ale nie jest to uciążliwe. Robot ubija jedną śmietanę której zwykłym mikserem nigdy nie udawało mi się ubić na sztywno także jego moc działa cuda :)Polecam

      Usuń
  5. robie tym robotem chleb. wyrabiam ciasto 4 kg na 3 bochenki. idealna wielkość misy. moc też bardzo dobra. jedyny mankament to hałas. i jak pracuje to wszystko naraz i blender i mieszadło. nie można jednego wyłączyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha on kosztuje dziś 699zł! i robią mu kryptoreklamę, jak to się ludzie biją w lidlu o niego tj. kobieta i mężczyzna wyrywają go sobie z rąk...żenada

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam robot kupiony w Niemczech i książka z przepisami oczywiście w języku niemieckim jakby ktoś mógł wrzucić zdjęcia przepisow z polskiej wersji to byłabym bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie należy jednak zapominać, że jak każde urządzenie ma swój słaby punkt. Jest nim na pewno aluminiowy (?) element w układzie planetarnym. Mój rozleciał się po 1 roku. Próbowałem go spawać, ale to nic nie dało. Zaznaczam, że nowego nie można kupić i w ten sposób maszyna za 350 zł to szmelc. Takie jest moje doświadczenie z tym robotem. An

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gwarancja tego nie obejmuje?

      Usuń
    2. To może masz na odsprzedanie ubijaczke do białek bo moja właśnie rozpadła się w drobny mak?.

      Usuń
  9. W moim Lidlu było 8 sztuk zaraz po otwarciu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam, nie działa. W poniedziałek jadę oddać. Kuzynka też kupiła i piany z dwóch białek nie udało się jej ubić. Trzepaczka w ogóle nie dotyka do białek, a nie ma możliwości, aby opuścić ją niżej. Też odda, bo szkoda kasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio kupujesz robota planetarnego, żeby ubijać nim potem 2 jajka w ponad 6 litrowej misie?

      Usuń
  11. Szkoda że nie wspomniał Pan o dźwięku jaki ten robot wydaje podczas pracy...

    OdpowiedzUsuń
  12. kupiłem bez problemu przed tygodniem. pierwsze doświadczenia pozytywne mimo zapachu i hałasu. Nie znalazłem w środku instrukcji którą ktoś podebrał. W sklepie poradzili mi zwrot urządzenia. Wolałbym jednak uzyskać instrukcję bez zwracania tego klamota, poradżcie co zrobić

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam.
    Ma ktoś może książkę z przepisami na pdf do tego robota?

    OdpowiedzUsuń
  14. CyC ktoś coś wie gdzie można dostać cZesc zamienna do tego robota chodzi mi dokładnie o trzepaczkę do bialek bo moja się ukręciła i złamała. Proszę o namiary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tu: https://www.kompernass.com/pl/akcesoria/612/trzepaczka-do-piany

      Usuń
  15. Czy ma ktoś sprzedać końcówkę do ubijania ,chętnie odkupie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chętnie kupiła

      Usuń
    2. Szybko się popsuły te mieszadła?? Chciałam go kupi ale teraz już sama nie wiem

      Usuń