piątek, 4 grudnia 2015

Głośnik stereo soundbar z Bluetooth® i pilotem Silvercrest z Lidla

Głośnik stereo soundbar z Bluetooth i pilotem Silvercrest w Lidlu będzie sprzedawany od 10.12.2015 r. i będzie kosztował 199 zł. Głośnik stereo o mocy 2 x 18 W daje głęboki dźwięk.

Głośnik stereo soundbar z Bluetooth® i pilotem Silvercrest z Lidla
źródło: lidl.pl

Głośnik stereo soundbar z Bluetooth® i pilotem Silvercrest z Lidla - opis:
- przewodowa transmisja muzyki do podłączenia telewizora, wieży stereo lub odtwarzaczy MP3
- kompatybilny ze wszystkimi urządzeniami ze standardowym Bluetooth®
- 2 x 18 W dla głębokiego dźwięku
- gniazda/połączenia: Bluetooth® wersja V3.0 + EDR, 1 x Line-IN (wtyczka jack 3,5 mm), 1x TOSLINK-IN, 1 x AUX-IN „cinch“
- wyjście na zewnętrzny subwoofer
- z materiałem montażowym
- zasięg do 10 m
- wymiary: 94 x 9,5 x 7,8 cm (szer. x wys. x głęb.)
- przeznaczony do montażu na ścianie a także w pozycji stojącej
- 3 lata gwarancji

30 komentarzy:

  1. Kupiłem i jestem zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie przetestowany w połączeniu ze smartfonem. Rewelacja :-) Nie należy spodziewać się fajerwerków dźwiękowych, ale w tej cenie z bluetooth nie znajdzie się absolutnie nic lepszego.
    Jeżeli ktoś się zastanawia to POLECAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączyłem również laptopa przez bluetooth - działa perfekcyjnie :-)

      Usuń
  3. Ja kupiłem i co 20 min się wyłącza
    co to może być ?? Pomógł by mi pan rozwiązać ten problem!!!!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo chyba oddam.

      Usuń
    2. w instrukcji jest napisane że dzieje się tak, ponieważ żadne urządzenie nie jest połączone z soundbarem :)

      Usuń
  4. Też się przyłączam do tego. Ta funkcja oszczędzania załącza się nawet przy oglądaniu tv. Ja mam połączony przez kabel optyczny. Jak ja wyłączyć. A może dezaktywuje się tylko w trybie Bluetooth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyczytałem w innych modelach /firmach/ że przyczyną może być zbyt cichy sygnał wychodzący z tv/dekodera. Trzeba zmniejszyć głośność na soundbar a na urządzeniu wychodzacym(tv dekoder) zwiększyć aby nie było na minimum. Sprawdzę wieczorem w domu.

      Usuń
    2. Działa!!!

      Usuń
    3. Witam,
      Czyli zmniejszam głośność na soudbar i podgłaśniam telewizor czy dekoder?? Pytam się bo dzwiękiem steruje pilotem od dekodera a soundbar jest połączony do tv.

      Usuń
    4. Właśnie tak. Nie może wchodzić za cichy dźwięk na soundbar bo wtedy uznaje że brak sygnału przychodzacego i się wyłącza.

      Usuń
  5. U mnie też wyłącza sie co 20min. Czy funkcją oszczędności energii da się deaktywowac? Mam podłączony przez kabel optyczny - tylko w tym trybie działa z moim tv... Czy pozostaje tylko zwrot?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiam się nad kupnem tego głośnika i podłączeniu go pod tv, prosze o waszą opinie na temat tego sprzętu,czy te 18W nie za mało

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy jakość dzwięku jest porównywalna z dostępnymi na rynku markowymi soundbarami do 350zl?

    OdpowiedzUsuń
  8. Witajcie,
    Podpowiedzcie mi jak podłączyliście go do tv? Łącze dwa kable na audio L+R audio, przełączam tak aby świeciła biała dioda i cisza... co robię nie tak? Proszę o pomoc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z dołączonym kablem się nie udało (L+R do TV i L+R do głośnika).
      Udało się z innym kablem: L+R do TV i jack do głośnika (dwie "końcówki" z jednej strony i jedna z drugiej).

      Usuń
  9. Podłączał ktoś subwoofer?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie próbuje na 100 sposobów podłączyć suba i pasywnego i aktywnego i cisza :(

      Usuń
  10. GŁOŚNIK SIĘ WYŁĄCZA CO OK 20 MINUT !!!! ODDAŁEM

    OdpowiedzUsuń
  11. witam zgubilem pilota do tego ustojstwa czy mozna go czyms zastapic zeby wszystko dzialalo poprawnie z gory dzieki

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi ten głośnik buczy. Jest taki cichy dźwięk buczenia słychać. Bardzo drażni. Chyba go oddam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem czy jest ktoś w stanie mi pomóc ? Czy to jest wada wbudowana czy serwis Lidla pomoże ?

      Usuń
  13. Jaki kabel podlaczyc zebydzialalo z tv?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę na zdjęciu to jest w zestawie kabel do złącza AUX-IN „cinch“ i nim trzeba podłączyć głośnik z TV.

      Usuń
  14. Witam a ja mam głośnik z Lidla ten szerszy a konkretnie Silver crest SSBS 36 A1 ian 279319, który ma 36 wat mam z nim taki problem że nie mogę się połączyć z Bluetooth oraz wyłącza się po 30 minutach czy to jest jakaś usterka? Czy ktoś może mi pomóc? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. za chiny nie mogę podłączyć subwoofer

    OdpowiedzUsuń
  16. czy może ktoś powiedzieć, czy rozwiązał problem z podłączeniem zewnętrznego subwofera?

    OdpowiedzUsuń
  17. Podłączyłem aktywny subwoofer Creative i grzmi jak burza.

    OdpowiedzUsuń