środa, 1 kwietnia 2015

Bezprzewodowe żelazko Silvercrest 2200W z Lidla

Bezprzewodowe żelazko Silvercrest 2200W w Lidlu będzie sprzedawane od 02.04.2015 r. i będzie kosztowało 77 zł. Spód grzejny wykonany jest ze stali szlachetnej a stopa żelazka ma powłokę ceramiczną. Posiada również systemem zapobiegającym kapaniu wody i funkcją samoczyszczącą "SelfClean".

Bezprzewodowe żelazko Silvercrest 2200W z Lidla
źródło: lidl.pl

Bezprzewodowe żelazko Silvercrest 2200W z Lidla - opis:
- spód grzejny ze stali szlachetnej
- stopa żelazka z powłoką ceramiczną
- 2 wydajne funkcje ujścia pary (para pozioma, para pionowa)
- z systemem zapobiegającym kapaniu wody i funkcją samoczyszczącą "SelfClean"
- stacja bazowa do odstawiania, nagrzewania i przechowywania
- z funkcją pary, wyrzutu pary, spryskiwania i prasowania na sucho
- płynnie regulowany termostat
- możliwość stosowania z kablem sieciowym
- łatwe odłączanie od stacji dokującej
- czas nagrzewania: 36 sek.
- 300 ml pojemnik na wodę
- stacja bazowa do odstawiania, nagrzewania i przechowywania
- 2 kolory do wyboru
- gwarancja: 3 lata

źródło: lidl.pl

6 komentarzy:

  1. Wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że za powłokę ceramiczną uznano folię zabezpieczającą stalową stopkę żelazka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłem je i niestety muszę zwrócić bo wycieka woda przez tylną część obudowy. Zawiodłem się na nim.

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim Lidlu ludzie "rozłapali" te żelazka bardzo szybko :) Ja jestem zadowolona ze swojego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żelazko do zwrotu.Funkcja zapobiegajaca kapaniu a z żelazka woda się wrecz leje.Tandeta przeznaczona na rynek polski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Potwierdzam, woda się leje, dodatkowo bardzo nie czytelne oznaczenia temperatury

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje też jest niewypałem. Wola cały czas się leje z górnego lejka.
    A z samej płyty również wylewa się woda z kamieniem. Ubrania po tym są znów do prania. Nie polecam, chyba że za połowę ceny.

    OdpowiedzUsuń