czwartek, 19 lutego 2015

Zestaw krótkofalówek PMR Silvercrest z Lidla

Zestaw krótkofalówek PMR Silvercrest w Lidlu będzie sprzedawany od 23.02.2015 r. i będzie kosztował 129 zł. W zestawie dostajemy 2 krótkofalówki, 1 ładowarkę, 8 akumulatorków NiMH (AAA), 2 słuchawki oraz 2 odpinane klipsy na pasek.

Zestaw krótkofalówek, krótkofalówki PMR Silvercrest z Lidla
źródło: lidl.pl

Krótkofalówki PMR Silvercrest z Lidla - opis:
- z zasięgiem aż do 8 km
- 8 kanałów
- wyświetlacz LC z podświetleniem i wskaźnikiem poziomu baterii
- czas pracy akumulatora: do 11 godzin (5% transmisji, 5% odbioru, 90% czasu gotowości)
- w zestawie: 2 krótkofalówki, 1 ładowarka, 8 akumulatorków NiMH (AAA), 2 słuchawki, 2 odpinane klipsy na pasek
- gwarancja: 3 lata

9 komentarzy:

  1. Dla monterów anten telewizyjnych na pewno się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótkofalówki PMR Silvercrest z Lidla to urządzenia przyzwoitej jakości za przystępną cenę. Wadą jest to że sprzęt marki Silvercrest ma losową jakość. Jedna sztuka może być całkowicie bezawaryjna a druga może wymagać naprawy najczęściej jeszcze w okresie gwarancji. Dlatego ważne jest by zachować opakowanie i paragon na czas gwarancji. Na jakimś forum ktoś opisywał, że musiał rozebrać krótkofalówkę i coś przestawiać, bo mu źle odbierała z innymi urządzeniami tego typu z innych firm.

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim przypadku niewysoka cena przesądziła o zakupie. Po kilku dniach testów nie mam zastrzeżeń co do działania, dostępnych funkcji oraz jakości wykonania. Akumulatorki trzymają znakomicie,w zestawie są nawet słuchawki z mikrofonem i przełącznikiem nadawania. Radziłbym jednak najpierw zapoznać się ze standardem PMR, bo obowiązują tu spore ograniczenia natury prawno-technicznej. Niemniej moje oczekiwania sprzęt spełnił bardzo dobrze, wytrzymał nawet porównanie z droższymi produktami lidera na rynku. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również kupiłem taki zestawik i muszę powiedzieć że mile mnie zaskoczył pod względem zasięgu i działania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałeś kolego szczęście. Bo naprawdę różnie bywa z "kompatybilnością" tej samej marki, a co dopiero z innymi markami radii PMR.

      Usuń
  5. Jak, ktoś chce mieć lepszy zasięg, to wystarczy zrobić licencję krótkofalarską.
    Z porządnym radiem wtedy zasięg spokojnie kilkanaście km bezpośrednio (bywa że i do Szwecji z Wrocławia doleci), kilkadziesiąt km (przez przemiennik) a nawet globalny (przez echolink).
    Egzamin nie trudny, można wykuć (memotechnika) bez wiedzy elektronicznej.

    OdpowiedzUsuń
  6. co mogę powiedzieć, kupiłem te droższe - za 159,- czarno-czerwone, włożyłem baterie - i nie działaly ;-) Włożyłem do stacji dokującej (z bateriami w środku) - i działały - znaczy, dawaly się włączyć. Przy próbie wyjęcia - wyłączały się od razu. Rozumiem, że niska cena, ale ten poziom "jakości" po prostu mnie powalił ;-) Oczywiście oddałem do serwisu w miejscu zakupu - i dostałem informację że mam czekać 4 ( !! ) tygodnie .... Co do zasięgu i jakości rozmów, to jeszcze nie wiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należało naładować akumulatory przez ok 10 godzin.

      Usuń
  7. ja tez mam te "droższe" i dzialają bez zarzutu polecam

    OdpowiedzUsuń