poniedziałek, 22 grudnia 2014

Żelazko parowe Singer ze stopą ceramiczną z Lidla

Żelazko parowe Singer 2200 W ze stopą ceramiczną w Lidlu jest sprzedawane od 22.12.2014 r. i kosztuje 66 zł. Żelazko umożliwia pionowy wyrzut pary co pomaga usunąć zagniecenia powstałe na ubraniach z wieszaków oraz na zasłonach.

Żelazko parowe Singer 2200 W ze stopą ceramiczną z Lidla
źródło: lidl.pl

Żelazko parowe Singer 2200 W ze stopą ceramiczną z Lidla - opis:
- pionowy wyrzut pary pomaga usunąć zagniecenia powstałe na ubraniach z wieszaków oraz na zasłonach
- silne uderzenie pary 150 g / min
- ciągłe wytwarzanie pary 0-30 g / min
- nieprzywierający spód
- funkcja samoczyszczenia
- system zapobiegający powstawaniu kamienia umożliwia korzystanie z wody z kranu
- pojemność zbiornika wody 250 ml
- przewód obrotowy 360°
- automatyczne wyłączanie: po 8 min w pozycji pionowej, po 30 sek. w pozycji poziomej, po przewróceniu
- 2 kolory
- gwarancja: 3 lata

5 komentarzy:

  1. Czy ktoś ma czy przy prasowania poziomym powinna wydobywać się para bo i mnie nic nie widac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też para leci tylko jak przycisnę na guzik a jak normalnie to nie .Zastanawiam się właśnie czy nie oddać ,czy to wada czy tak ma być

      Usuń
  2. Mam identyczny problem z wydobywaniem się pary w pozycji poziomej bez naciskania przycisku!To raczej nie jest normalne skoro jest pokretlo siły uderzenia pary

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam ten problem nie ma pary przy prasowaniu tylko gdy naciśnie się przycisk

    OdpowiedzUsuń