poniedziałek, 30 czerwca 2014

Dwupasmowy wzmacniacz Silvercrest WLAN z Lidla

Dwupasmowy wzmacniacz Silvercrest WLAN w Lidlu będzie sprzedawany od 07.07.2014 r. i będzie kosztował 119 zł. Urządzenie zwiększy zasięg sieci WLAN. Posiada 2 pasma częstotliwości 2,4 GHz lub 5 GHz.
Dwupasmowy wzmacniacz Silvercrest WLAN z Lidla
źródło: lidl.pl

Dwupasmowy wzmacniacz Silvercrest WLAN z Lidla - opis:
- zwiększy zasięg sieci WLAN
- łatwa instalacja: automatycznie przyciskiem WPS lub ręcznie dzięki asystentowi kabla sieciowego
- 2 pasma częstotliwości 2,4 GHz lub 5 GHz
- możliwość wyboru 3 różnych trybów: repeater: poszerzenie zasięgu sieci WLAN; access Point: punkt dostępu dla domowej sieci – łączy ze sobą urządzenia WLAN lub z siecią połączoną kablem; client: łączenie urządzeń z portem sieciowym z siecią WLAN*
- 5 lampek kontrolnych LED
- z połączeniem sieciowym (RJ45 10/100 Mbit/s)
- wspierany standard WLAN: 802.11b/g/n
- szyfrowanie: WPA2, WPA, WEP (64/128 Bit)
- zawartość: repeater WLAN, kabel sieciowy 1m, instrukcja obsługi
- gwarancja: 3 lata

20 komentarzy:

  1. Dziś kupiłem i jak na razie wygląda, że działa (jako wzmacniacz - repeater) jak należy. Sygnał WiFi w pokojach gdzie był słaby jest znacznie mocniejszy - mój syn potwierdził, że może wreszcie pograć w Counter Strike'a. Innych funkcji tego urządzenia nie sprawdzałem. Cena jest moim zdaniem mocno za wysoka, bo sam router Wifi można kupić za 30-50 pln (okazje Biedronki :) Ale mi się nie chciało kombinować więc jest wzmacniacz SilverCrest. Konfiguracja jest prosta, choć po połączeniu w sieci już do tego wzmacniacza nie można się dostać po IP bez resetowania ustawień. Także trzeba za pierwszym razem skonfigurowac poprawnie, albo resetować. Za to raz skonfigurowany można przenosić między gniazdkami i znaleźć dla niego najlepsze położenie w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest do końca prawda z tym logowaniem. Po prawidłowym konfigurowania nie ma problemu aby wejść do repetera po repeater.setup.
      Fakt, że trzeba dokładnie wpisać w konfiguracji bramkę dns, aby repeater pobrał siebie adres IP z routera. Nie mam jak wkleić screena z obrazkiem zalogowanego na stronę urządzenia telefonu i prezentacji statusu racujacego urządzenia.
      Sprawdziłem wszystkie 3 tryby pracy, działają poprawnie, ale jest małe ale: do celów profesjonalnych, lepiej zainwestować w mocniejszy router.

      Usuń
    2. Przeslij do admina mailem screen moze tu wstawi.

      Usuń
  2. Witam
    Ja rowniez kupilem ten wzmacniacz natomuast mam problemy z jego konfiguracja nie lapie zupelnie sygnalu. Nie moge sie polaczyc rowniez ze strona ktora podana jest w instrukcji.
    Za wszelka pomoc dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem że nie możesz połączyć się ze stroną do konfiguracji.

      Jeśli tak spróbuj zresetować urządzenie. Jeśli to nie pomoże sprawdź w panelu sterowania właściwości protokołu internetowego TCP/IP czy masz ustawienie "Uzyskaj adres IP automatycznie" czy "Użyj następującego adresu IP"

      Usuń
    2. witam
      dałem się namówić również na tę zabawkę
      za groma nie mogę się połączyć niestety nie mam instrukcji nawet po polsku
      ma ktoś może linka

      Usuń
    3. Jak nie ma instrukcji w polskim języku to chyba nie można takiego produktu u nas sprzedawać według prawa. Myślę że to może być argument do żądania od sklepu dołączenia instrukcji lub zwrotu gotówki.

      Usuń
    4. Spróbój dopisać DNS-y jeżeli ich nie ma.

      Usuń
    5. Proszę o pomoc i łopatologicznie podpowiedzieć jak to ustrojstwo połączyć z ruterem ARRIS TG 862.Jest w urządzeniu przycisk WPS ale nie wiem jak długo go trzymać przyciśniety aby złapał konfigurację ze wzmacniaczem ;(

      Usuń
  3. włóż do gniazdka, wciśnij reset na 10sec. Podłącz przewód lan do urządzenia, w komputerze ustaw automatyczne otrzymywanie adresu ip (jeśli nie możesz to ustaw w puli 192.168.10.X brama 192.168.10.1, w przegladarce wpisz 192.168.10.1 u/p admin

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dziala ok juz miesiac - fajne kompaktowe urzadzenie. Lidlowe promo juz skonczylo, niestety nie widze dokladnie takiego samego urzadzenia (unifikacja sprzetow domowych) w sprzedarzy a chcialbym dokupic jeszcze 1-2szt.

    Czy ktos wie gdzie to jeszcze to sprzedaja w jakiejs przystepnej cenie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od 1-12-2014 w Nowogardzie w Lidl po 59zł

      Usuń
  5. Witam
    Mam pytanie co do tego ruządzenia, czy mogę np złapać nim sygnał wi-fi i podłączyć urządzenie (tv) kablem bo nie bardzo jak mam ciągnąć kabel z pietra do TV

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój egzemplarz przestał działać po 30 dniach (nie świeci się żadna lampka) Oddałem do sklepu na gwarancję i to był największy błąd!!!!!! Czekam już 1,5 miesiąca i nikt nic nie wie, Lidl ma Du.ie klientów. Wystarczyło tylko trochę poczytać o tym żenującym serwisie - w sieci pełno dyskusji. Trzeba żądać zwrotu gotówki za niezgodność towary (nie działanie to też niezgodność)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak to skonfikurować? pomocy!!! u mnie strona http://192.168.10.1 nie działa nie ładuje się.... na wzmacniaczu pali mi się tylko dioda 2.4G signal ? to znaczy że działa, czy powinno się palić też power/wps ? W ustawieniach mam ustawione pobierz adres IP automatycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj komentarz Lidl-Boya z 15 lipca 2014 07:58 tam masz odpowiedź.

      Usuń
  8. Czy tylko jeden komputer może działać na tym wzmacniaczu? Bo połączyłam komputer męża, a swojego już nie mogę, może ktoś wie ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wogole nie wiem i co chodź z tą konfiguracja... Mam przekaźnik sygnału z Lidla 1szt. I chciałem go zesparowac z ruterem vodafone... Ale nie mam pojęcia jak... 😕 może ktoś coś wiem na ten temat i napisze mi krok po kroku jak to zrobić....?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie krok po kroku ale wskazówka - resetujesz, ustawiasz ip kompa na statyczny, sprzęcik ustawiasz przełącznikiem na repeater, łączysz się z IP repeatera i używasz wizarda (nie próbuj ustawień manualnych).
      To pierwszy repeater, który mam w rękach, który nie wiesza się po 2 dniach i potrafi miesiącami działać stabilnie (swojego używam od 2016 r).
      Na dodatek działa w 2 separowanych trybach - 2,4 i 5 GHz a w trybie repeater jest również kablowym klientem.
      Podsumowując, z początku bez wypasu, po dłuźszym użytkowaniu i porównaniu z chińską konkurencją - raczej bezkonkurencyjny (bliżej mu do Fritza niż do wyrobów Netiso i Mediono podobnych...)

      Usuń