środa, 1 maja 2019

Głośnik Bluetooth® Silvercrest XL z Lidla

Głośnik Bluetooth® Silvercrest XL w Lidlu jest sprzedawany od 29.04.2019 roku za 249 złotych. Ma wbudowany akumulator litowo-jonowy o pojemności 5 000 mAh, który pozwala na odtwarzanie muzyki aż do 9 godzin.

Głośnik Bluetooth® Silvercrest XL z Lidla
źródło (zdjęcia i opis): lidl.pl

Głośnik Bluetooth® Silvercrest XL z Lidla - opis:
- akumulator litowo-jonowy 5.000 mAh do odtwarzania muzyki aż do 9 godzin
- zasięg Bluetooth® do 10 m
- moc: 2 x 10 w rms

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie gra i za przystępną cenę

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiony dziś za 175zł(oferta specjalna-wyprzedaż 29.06.2019). Za tą cenę rewelacja. Gra czysto a uderzenie basu jest naprawdę mocne. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś kupiony też za 175zl. Kolor czerwony mi się trafił bo ostatni ale przyjemny dla oka. Muszę przyznać czysto gra głośno i basy rewelka. Rok temu kupowałem za 150zl GO2 I SIĘ KRYJE PRZED z tym z Lidla

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też wczoraj zakupiłem czerwonego ostatnia sztuka, fajnie wykonany jak gra dopiero dziś sprawdzę wczoraj już zbyt późno było 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak go ladowac na kazdy sposob probowalem podlaczalem pod usb do tv pod ładowarkę do telefonu itd a głośnik po chwili się wylacza

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie,to gra przeciętnie a basu prawie nie ma. Dźwięk zamulony. Jak za te pieniądze nie można się spodziewać dobrego dźwięku. Jedyny plus, to taki, że można go brać ze sobą wszędzie, na piach, na trawę czy gdziekolwiek i nie martwić się co z nim będzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzwiek jest głosny ale bas kiepski porównywałem z duzo mniejdszym od szwagra z JBL i tam jest dopiero bas ogólnie dobrze gra bardzo długo trzyma bateria

    OdpowiedzUsuń