poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Blender z akcesoriami Silvercrest z Lidla

Blender z akcesoriami Silvercrest w Lidlu jest sprzedawany od 06.08.2018 roku za 199 złotych. Blender ma siedem zastosowań: ubijanie, mieszanie, rozdrabnianie, blendowanie, robienie purèe, krojenie w kostkę, tarcie.

Blender z akcesoriami Silvercrest z Lidla
źródło (zdjęcia i opis): lidl.pl

Blender z akcesoriami Silvercrest z Lidla - opis:
- akcesoria przystosowane do mycia w zmywarce
- wymiana końcówki za pomocą jednego naciśnięcia
- kielich: 600 ml
- rozdrabniacz: 500 ml
- robot kuchenny z wymiennymi ostrzami: 2 l
- moc: 600 W
- bezstopniowo ustawiana prędkość

4 komentarze:

  1. robot kuchenny do tarcia / przekładnia rozsypała mi sie przy drugim uzyciu przy tarciu warzyw

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekaw jak będzie z reklamacja w lidlu. sprzęt niby dobry ale coś mało wytrzymały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet kiedyś miałam okazję pracować z takim blenderem, ale jak dobrze pamiętam to szybko się popsuł. Dlatego postanowiłam kupić blender https://duka.com/pl/agd/blendery który moim zdaniem najlepiej się spisuje jak do tej pory. Przerabiałam już kilka różnych blenderów, więc mam porównanie.

    OdpowiedzUsuń