czwartek, 5 kwietnia 2018

Szybkowar GSW Germany z Lidla

Szybkowar GSW Germany w Lidlu jest sprzedawany od 05.04.2018 roku za 179 złotych. Przystosowany do wszystkich rodzajów kuchenek oraz do mycia w zmywarce.

Szybkowar GSW Germany z Lidla
źródło: lidl.pl

Szybkowar GSW Germany z Lidla - opis:
- GOTOWANIE AŻ DO 70% KRÓTSZE
- średnica 22 cm
- stal 18/10
- pojemność 6 litrów
- dodatkowy pierścień uszczelniający
- potrójny system bezpieczeństwa
- 2 poziomy temperatury
- bezpieczny uchwyt
- wkład do gotowania na parze
- dodatkowo wzmocnione, energooszczędne, hermetyzowane dno
- przystosowany do wszystkich rodzajów kuchenek oraz do mycia w zmywarce

Szybkowar GSW Germany z Lidla Szybkowar GSW Germany z Lidla

Szybkowar GSW Germany z Lidla Szybkowar GSW Germany z Lidla

7 komentarzy:

  1. Ja kupiłam sobie szybkowar silit i jestem super zadowolona. Teraz śmiało mogę stwierdzić, że szybkowar powinien znajdować się w każdym domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ktoś mi pomoże? Zawór, który jest w teczce przepuszcza mi dużo pary. Dlaczego tak się dzieje? Co mogę zrobić? Uszczelkę wymienić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie w teczce tylko w rączce. Przepraszam za literowki. Instrukcjw pbslugi zgubilam przy przeprowadzce. Będę wdzięczna za pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też szukam uszczelki do szybkowara z Lidl

      Usuń
  4. Czy ktoś wie gdzie można dostać uszczelkę do tego szybkowara?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie mogę kupić uszczelki, kapturki do tego szybkowara?

      Usuń