piątek, 13 kwietnia 2018

Maszynka do strzyżenia włosów Silvercrest z Lidla

Maszynka do strzyżenia włosów i brody Silvercrest w Lidlu będzie sprzedawana od 16.04.2018 roku za 119 złotych. Urządzenie posiada system automatyzacji ustawień długości umożliwia łatwy wybór wybranej długości i ma ostrza z powłoką tytanową.

Maszynka do strzyżenia włosów i brody Silvercrest z Lidla
źródło (zdjęcia i opis): lidl.pl

Maszynka do strzyżenia włosów i brody Silvercrest z Lidla - opis:
- 3 regulowane nasadki z aż 54 blokowanymi ustawieniami długości cięcia (1,5 mm, 4-22 mm w odstępach 0,5 mm, 23-41 mm w odstępach 1 mm)
- system automatyzacji ustawień długości umożliwia łatwy wybór wybranej długości
- ostrza z powłoką tytanową
- zasilanie akumulatorowe lub sieciowe
- wyświetlacz LED pokazujący aktualną długość cięcia oraz stan naładowania baterii
- praca do 60 minut przy pełnym naładowaniu

Maszynka do strzyżenia włosów i brody Silvercrest z Lidla Maszynka do strzyżenia włosów i brody Silvercrest z Lidla

Maszynka do strzyżenia włosów i brody Silvercrest z Lidla Maszynka do strzyżenia włosów i brody Silvercrest z Lidla

3 komentarze:

  1. Badziew kupiłem wszystko ładnie tylko nie chce ciąć !
    ciągnie włosy jakby była tępa jak Niemiec co ją zrobił

    OdpowiedzUsuń
  2. Szajs nie warty złamanego grosza. Najgorsza maszynka którą miałem. Zamiast ciąć włosy, to je wyrywa!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kupiłem w Belgii i jestem bardzo zadowolony

    OdpowiedzUsuń