poniedziałek, 13 czerwca 2016

Sokowirówka 500 W Ariete z Lidla

Sokowirówka 500 W Ariete w Lidlu jest sprzedawana od 13.06.2016 r. i kosztuje 149 zł. Posiad 1,2 litrowy pojemnik na miąższ, 0,5 litrowy pojemnik na sok oraz niekapiący dziubek.

Sokowirówka 500 W Ariete z Lidla
źródło: lidl.pl

Sokowirówka 500 W Ariete z Lidla - opis:
- łatwy demontaż i czyszczenie
- 2 prędkości
- odpływ soku bezpośrednio do szklanki lub pojemnika
- 1,2 l pojemnik na miąższ
- 0,5 l pojemnik na sok
- niekapiący dziubek
- 3 lata gwarancji

2 komentarze:

  1. Witam
    Kupiłem wczoraj tę sokowirówkę. Liczyłem na przyzwoitej jakości produkt w rozsądnej cenie. Miałem nadzieję na robienie fajnych soków. Powiem szczerze, że przeżyłem dramat. Kupiłem 2 kg jabłek i zacząłem robić sok. Efekt finalny jest porażający. Zamiast soku wyszło mało ciekawa dość gęsta breja. Próbowałem na obu prędkościach, sprawdzałem, czy wszystkie części są dobrze połączone. Przeżyłem wielkie rozczarowanie. Miąż z pojemnika z tyłu był bardzo wilgotny i za pomocą zwykłego sitka kuchennego i łyżki wycisnąłem z tych teoretycznie odpadków do wyrzucenia całą szklankę soku w miarę klarownego w przeciwieństwie do produktu finalnego sokowirówki. Dodatkowo sokowirówka kilka razy przepuściła sok między plastkikami, strzelała delikatnie sokiem. Zastanawiam się, czy trafiłem na tak kiepski egzemplarz, czy też cała ta seria jest feralna. Reasumując będę próbował oddać ten produkt. Sok z sokowirówki Ariette jest gęsty, sita przepuszczają miąż, równocześnie miąższ jest bardzo wilgotny. Mam wrażenie, że zostałem oszukany, jestem rozczarowany. Nie polecam nikomu Sokowirówki z Lidla Ariette 500 W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz moze paragon bo stracilem a właśnie się spaliła po 3miesiącach uzywania

      Usuń