piątek, 18 marca 2016

Żelazko ze stacją parową Silvercrest z Lidla

Żelazko ze stacją parową Silvercrest w Lidlu jest sprzedawane od 17.03.2016 r. i kosztuje 299 zł. Dwie wydajne funkcje parowe: 1. Ciągła para: poziomo – do szczególnie ciężkich tkanin i do wygładzania uporczywych fałd, pionowo – do odświeżania i lekkiego wygładzania wiszących tkanin. 2. Możliwość ustawienia ciągłej pary (zmienna para).

Żelazko ze stacją parową Silvercrest z Lidla
źródło: lidl.pl

Żelazko ze stacją parową Silvercrest z Lidla - opis:
- możliwość prasowania z parą lub na sucho
- zdejmowany zbiornik na wodę - 1,6 L
- automatyczne zwijanie kabla
- ciśnienie pary: ok. 4,5 barów
- uderzenie pary: 90 g/min
- duża moc aż 2200 W
- system blokady dla łatwego transportu
- stopa żelazka z wysokiej jakości powłoką ceramiczną i 38 otworami wyrzutu pary
- 3 lata gwarancji

7 komentarzy:

  1. Mam pytanie jak to działa bo kupiłem to dzisiaj i nic nie da się zrobić, para nie leci a grzeje bardzo mocno

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie nim prasuję ;-) i paruje że hej. mam nadzieję że przeczytałaś instrukcję i przycisnęłaś przycisk pary pod włącznikiem, bo można prasować na sucho i z parą. Przeczytaj dokładnie instrukcję. trzeba poczekać chwilę od włączenia aż nagrzeje się stacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. witam,
    po okolo polgodzinnym prasowaniu ze stacji wydobywa sie glosny pisk niewiem dlaczego-zaznacze ze woda w pojemniku jest i jest uzywana destylowana- moze ktos wie co to moze byc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak sobie z tym poradziłeś? Mam teraz ten sam problem. Nie wiem co robić.

      Usuń
  4. co powinno być w kompletnym pudełku ze stacją parową TEFAL GV5247 z Lidla, kupiłam ostatnią i nie wiem czy jest wszystko, czy była zwykła instrukcja obsługi czy tylko skrócona

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz znowu jest. Tylko trochę inaczej wygląda. Warto to kupić? Czy lepiej dołożyć 200i kupić coś porządnego?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam w sierpniu,wczoraj przestałam para lecieć i popalilo mi kontakty w kuchni i salonie,poszło jakieś przepięcie...

    OdpowiedzUsuń