wtorek, 1 marca 2016

Żelazko parowe 2400 W z wyświetlaczem LCD Silvercrest z Lidla

Żelazko parowe 2400 W z wyświetlaczem LCD Silvercrest w Lidlu będzie sprzedawane od 03.03.2016 r. i będzie kosztowało 99 zł. Posiada dwukolorowy wyświetlacz LCD ze wskaźnikiem pracy, gotowości i programu. 9 programów prasowania: akryl, nylon, jedwab, poliester, mieszana tkanina, wełna, bawełna, jeans, len.
Żelazko parowe 2400 W Silvercrest z Lidla
źródło: lidl.pl

Żelazko parowe 2400 W z wyświetlaczem LCD Silvercrest z Lidla - opis:
- możliwość prasowania z parą lub na sucho
- krótki czas nagrzewania
- w zestawie pojemnik o pojemności 340 ml
- wyłącznik bezpieczeństwa z sygnałem dźwiękowym po 30 sek. w pozycji poziomej lub po 8 min w pozycji pionowej
- dwukolorowy wyświetlacz LCD ze wskaźnikiem pracy, gotowości i programu
- z systemem zapobiegającym kapaniu wody
- dostępne również w 2 kolorze
- 47 otworów wylotu pary i 2 funkcje wyrzutu pary: para pozioma lub para pionowa
- z funkcją samoczyszczącą „SelfClean“
- stopa z powłoką ceramiczną - kabel obrotowy o 360°
- 9 programów prasowania: akryl, nylon, jedwab, poliester, mieszana tkanina, wełna, bawełna, jeans, len.

9 komentarzy:

  1. Pierwsze wrażenia z użytkowania:
    1. Nie śmierdzi tandetnym chińskim plastikiem
    2. Pierwsze uruchomienie, podczas wygrzewania wydziela specyficzny zapach ale to raczej normalne w nowym produkcie
    3. Wyrzut pary aż żelazko podskakuje
    4. Trochę ciężko otwiera się klapka wlewu wody
    5. Co z prasowaniem...zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak żelazko? Jest znów dostępne w lidlu, warto je nabyć?

      Usuń
    2. Ja właśnie zakupiłem...

      Żona zadowolona, będę testował.
      Zdam relacje.

      Usuń
  2. Rewelacja>>> o niebo lepsze od niejednego za dużo więcej kasy>>> Kilka lat używałem stacji parowej Tefal za 1500 wtedy zł.... Nie widzę większej róznicy w efektach>>>

    OdpowiedzUsuń
  3. No więc rak, bajera to żelazko.
    Prasuje znakomicie, dedykowane ustawienia pary dla poszczególnych poziomów prasowania to świetna sprawa zawsze miałem z tym problem jak manualnie ustawić żeby było ok.
    Czas nagrzewania to bajka, błyskawicznie gotowe do pracy(kilka-kilkunastu sek.), jakby nie patrzeć to też oszczędność bo w starym żelazku o mocy 2200W żelazko nagrzewalo się 3razy dłużej (kilka min.)
    No i ten bajerancki system samoczynnego wyłączania..mmmmmm idealnie. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupiłem żelazko, jednak zwróciłem je po 1 dniu.
    Jakość wykonania faktycznie w miarę OK, jednak na mnie żelazko zrobiło wrażenie zbyt "plastikowego".
    Nagrzewa się w miarę szybko jednak jak dla mnie jest za lekkie i nie prasuje tak dokładnie jak moje stare żelazko innej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. PO ROKU PRASOWANIA ZELAZKO PRZESTAŁO SIE GRZAC - PRAWDOPODOBNIE SPALIŁ SIE BEZPIECZNIK CIEPLNY ALBO TERMOSTAT.///// CZY SĄ W SPRZEDAZY W/W ELEMENTY ?????

    OdpowiedzUsuń
  6. ... po niecalym roku uzytkowania zelazko przestalo wyrzucać parę...uzywalam wody destylowanej.

    OdpowiedzUsuń