czwartek, 31 marca 2016

Słuchawki Bluetooth Silvercrest z Lidla

Słuchawki Bluetooth Silvercrest w Lidlu będą sprzedawane od 02.04.2016 r. i będą kosztowały niecałe 80 zł. Słuchawki z funkcją rozmowy i zintegrowanym mikrofonem. Posiadają wydajne głośniki z magnesami neodymowymi dla wysokiej jakości dźwięku.

Słuchawki Bluetooth Silvercrest z Lidla
źródło: lidl.pl

Słuchawki Bluetooth Silvercrest z Lidla - opis:
- wydajne głośniki z magnesami neodymowymi dla wysokiej jakości dźwięku
- z funkcją rozmowy i zintegrowanym mikrofonem
- wbudowany akumulator litowo-polimerowy
- w zestawie 3 pary wymiennych gąbek na słuchawki
- 3 rodzaje do wyboru

5 komentarzy:

  1. Mam te pierwsze po prawej i niestety muszę powiedzieć, że są tragiczne. Nie wiem jak dźwięk bo nawet nie dałam rady ich włożyć (i jeszcze nakładki które odstają od ucha). Nie dla osób o małych uszach i małej głowie - ja wyglądam w nich jak teletubiś. I nie mogę ich oddać bo były tak pakowane, że trzeba było pociąć pudełko, żeby się do nich dostać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do 7 dni możesz!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje padły po 14 dniach... nie działają nie da się ich włączyć ani sparować..... dziś będę oddawał

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam i środkowe i z lewej i działają bez zarzutu :)
    Przez moment myślałam, ze się zepsuły, ale po prostu musiałam je od nowa sparować (trzymając przycisk 5 sek.) i jest ok

    OdpowiedzUsuń