sobota, 16 stycznia 2016

Termometr z dużym wyświetlaczem Sanitas z Lidla

Termometr z dużym wyświetlaczem Sanitas w Lidlu jest sprzedawany od 16.01.2016 r. i kosztuje niecałe 50 zł. Wykonuje pomiar w ciągu kilku sekund i wskazuje normalną i podwyższoną temperaturę za pomocą kolorowego, podświetlonego koła.

Termometr z dużym wyświetlaczem Sanitas z Lidla
źródło: lidl.pl

Termometr z dużym wyświetlaczem Sanitas z Lidla - opis:
- do ucha lub w obszarze czoła
- pamięć: 30 pomiarów
- sygnał dźwiękowy po zakończeniu pomiaru
- pomiar w ciągu kilku sekund
- pomiar temperatury przedmiotów i cieczy
- wyświetlanie daty i godziny
- wizualny alarm informujący o podwyższonej temperaturze
- wskazanie normalnej i podwyższonej temperatury za pomocą kolorowego, podświetlonego koła
- możliwość przełączania °C /°F
- dokładność pomiaru: ucho +/- 0,2°C; czoło: +/- 0,3°C
- obiekt +/- 1,5°C
- w komplecie baterie
- 3 lata gwarancji

14 komentarzy:

  1. Kupił już ktoś?
    Jak z dokładnością pomiaru?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam aż dwa (dla siebie i na prezent), niestety cieżko u niego z powtarzalnośćią wyniku - zbyt duża różnica wyników. Będę zwracać, gdyż nie można na pomiarach 100% polegać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomiar na czole zawsze będzie nie precyzyjny. Pot powoduje lokalne obniżenie temperatury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie byłem spocony a wyniki miały różnicę 1,2 stopnia. Czyli od 36,9 (więc teoretycznie zdrowy) do 38 stopni (teoretycznie mocno chory).

      Usuń
  4. Testowałaś go na czole czy w uchu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja powiem, że zupełnie nie warto kupować tego termometra. Wyniki za każdym razem inne i przy gorączce 38 nadal pokazuje 36.6. Termometr musiałem zwrócić i kupić inny. Nie polecam. Pomiar wykonywany zarówno na czole jak i w uchu jest nieprawidłowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomiary dokonywane takimi termometrami nie są nigdy w 100% wiarygodne. Ja kupiłem i użytkuje go jako wspomagający (wiem w jakim zakresie jest temperatura). Do dokładnego pomiaru używam rtęciowego. Błędy pomiarów w takich termometrach wynikają z różnej temperatury skóry (nie wszędzie jest taka sama). Poza tym jak mierzymy temperaturę kilka razy z rzędu to zawsze będzie przekłamanie. Jak na tą cenę to pomiary są zadowalające. W porównaniu do rtęciowego jest kilka (ok. 3 kresek) przekłamania i to też nie zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak sprawdzić temperaturę obiektu co cza napiś

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie polecam tego urządzenia, za każdym razem pokazuje inny wynik. A w przypadku gorączki zamiast 37,38 to pokazuje 34, 36. Na śmietnik..

    OdpowiedzUsuń
  9. może po prostu przeczytajcie ludzie instrukcje w jaki sposób używać urządzenia dla leniuchów macie tu skrót -pomiar czołowy założyć nasadkę przyłożyć końcówkę do skroni nacisnąć boczny przycisk z ikonką twarzy przeciągnąć spokojnie przez czoło do drugiej skroni i puścić boczny przycisk,
    z uchem jest trudniej ponieważ trzeba wycelować w w błonę bębenkową sugerują w instrukcji by przed wprowadzenie złapać ucho do góry i do tyłu czyli by krzywizna ucha była jak najbardziej zniwelowana, nie wymierzysz w bębenek - pomiar nie będzie dokładny bo będzie mierzona temperatura dookoła błony ;)
    obiekt/ciecz(oczywiście nie wkładajcie termometru do cieczy!) naciskasz równocześnie i trzymasz przez 3 sekundy przycisk M i S aż pojawi się ikonka coś ala "zasięg" naciskamy przycisk środkowy i mierzymy zarówno obiekty jak i ciecz w odległości 3 cm - wyłączenie trybu pomiaru temp obiektu tak samo jak się go włącza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za mini instrukcję,pozdrawiam

      Usuń
    2. Stosowałem się do instrukcji- cztery razy wskazywał 38 stopni a za chwilę cztery pomiary po 36,9.... właściwe miejsce tego urządzenia to dno kosza. Na polskim rynku Niemcy pozbyli się bubla

      Usuń
    3. Prawda do kosza.To tak jak z ciśnieniomierza mi.

      Usuń
  10. Ja zakupiłam ten termometr i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń