wtorek, 11 marca 2014

Licznik rowerowy Crivit z Lidla

Licznik rowerowy Crivit w Lidlu jest sprzedawany od 10.03.2014 r. i kosztuje niecałe 25 zł. Posiada wiele funkcji takich jak: prędkość, timer jazdy, licznik odległości, wskaźnik temperatury, licznik kalorii i spalania tłuszczu.
Licznik rowerowy Crivit z Lidla
źródło: lidl.pl

Licznik rowerowy Crivit z Lidla - opis:
- liczne funkcje jak np. prędkość, timer jazdy, licznik odległości, wskaźnik temperatury, licznik kalorii i spalania tłuszczu
- czytelny wyświetlacz z podświetleniem
- możliwość wyboru wśród 6 języków
- osłona przed zachlapaniem według IP44
- 3 kolory do wyboru, baterie w komplecie
- gwarancja: 3 lata

4 komentarze:

  1. Wyświetlacz wygląda na duży i czytelny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest niezły ale wyświetlacz nie jest czytelny pod niektórymi kątami. Ja zamontowałem na liczniku i potem musiałem podkładać gumki bo był kompletnie nieczytelny pod tym kątem.
    Przy montowaniu na kierownicy nie ma tego problemu bo można go odpowiednio ustawić. Podoba mi się w nim to, że można ustawić tylko te odczyty, które nas interesują i ma pomiar temperatury oraz podswietlenie (marne ale jest) oraz to, że sam się włącza (moja stara sigma tego nie miała i często zapominałem ją włączyć przez co traciłem pomiar odległości). Za 25zł to bardzo dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Ja zamontowałem na liczniku" miało być na mostku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiony rok temu, co prawda dopiero 3 egzemplarz był kompletny i sprawny (chińska produkcja, bo jeszcze czuć było ryżem), ale działa idealnie.

    OdpowiedzUsuń