wtorek, 25 marca 2014

Buty KAPPA z Lidla

Buty KAPPA w Lidlu będą sprzedawane od 29.03.2014 r. i będą kosztowały 69 zł. Do wyboru będą 3 wzory damskie (rozmiary: 37-40) i 3 wzory męskie (rozmiary: 42-45). 

źródło: lidl.pl

Przyszła wiosna a wraz z nią obuwie Kappa w ofercie Lidl - markowe buty dla rodziny. Teraz markowe buty Kappa w super atrakcyjnych cenach. Damskie i męskie buty Kappa - zobacz całą kolekcję w sklepach Lidl. Wszystkie buty w zadziwiającej cenie 69 złotych.


Dostępne wzory:
Buty KAPPA Lidl 2014 damskie męskie
źródło: lidl.pl

6 komentarzy:

  1. W tamtym roku były jakieś ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosną 2013 kupiłem reklamowane w lidlu buty Kappa. Po 3 miesiącach chodzenia w podeszwach pojawiły się dziury. Nie kupie więcej takiego badziewia chińskiego w lidlu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kupiłem buty Kappa w Lidlu i chodzę w nich do dziś. Jestem z nich bardzo zadowolony bo są wygodne. No i kosztowały 88zł! Może trafiły ci się gorsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rok temu w Warszawie do dziś pamiętam jedną z promocji na buty Kappa. Została jedna para biała damska w moim rozmiarze i jedna męska a była godzina 10:00. Chłopak z obsługi powiedział mi, że ludzie jak szarańcza wszystko z koszyka zgarnęli. Sklep wyglądał jakby bomba wybuchła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jak w innych sklepach ale u mnie ludzie łapali od samego otwarcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakość tych "firmowych" butów tragiczna. Ostatni raz kupiłem buty w Lidlu. Po trzech miesiącach porwane i porozklejane przy normalnym chodzeniu i prowadzeniu auta. Poprzednie moje buty adiracer good year wytrzymały 4 sezony łącznie z cieplejszymi zimami i wyglądały lepiej niż te po 5 miesiącach. Niestety potwierdziło się że chytry dwa razy traci.

    OdpowiedzUsuń