piątek, 20 lipca 2018

Kamera samochodowa z wyświetlaczem 3 cale z Lidla

Kamera samochodowa z wyświetlaczem 3 cale w Lidlu będzie sprzedawana od 21.07.2018 roku za 179 złotych. Urządzenie nagrywa w rozdzielczości wideo HD: 1920 x 1080 piksli, 30 klatek na sekundę.

Kamera samochodowa z wyświetlaczem 3 cale z Lidla
źródło (zdjęcia i opis): lidl.pl

Kamera samochodowa z wyświetlaczem 3 cale z Lidla - opis:
- zintegrowany mikrofon i głośnik
- obrotowy i wychylny uchwyt przyssawkowy
- czytnik kart microsd do kart pamięci do 32 GB
- automatyczne dopasowanie nagrywania do warunków świetlnych
- tryby nagrywania: video (h.264), foto (jpg)
- sekwencja wideo: możliwość ustawiania 3, 5 lub 10 min
- rozdzielczość wideo HD: 1920 x 1080 px / 30 fps; 1280 x 720 px / 60 fps; 640 x 480 px / 30 fps
- rozdzielczość zdjęcia: 3 mp
- do rejestrowania przebiegu trasy, zdarzeń na drodze - np. przy wypadku
- czujnik do automatycznego zabezpieczania sekwencji wideo np. przy zderzeniu
- automatyczne nagrywanie przy wykryciu ruchu np. na parkingu
- akumulator litowo-jonowy (3,7 V/ 200 mAh)
- w zestawie: uchwyt z przyssawką, kabel USB na miniUSB i adapter USB 12/24 V

Kamera samochodowa z wyświetlaczem 3 cale z Lidla Kamera samochodowa z wyświetlaczem 3 cale z Lidla

3 komentarze:

  1. Kupiłem 2 dni temu, przeglądałem filmiki i jestem bardzo zadowolony. używałem eken 4k ale brakowało mi któtrzego nagrywania filmików i możliwości blokowania przez zastąpieniem. Dobra rozdzielczość i widoczne szczegóły. Za taką cenę naprawdę warto.

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie zapycha bardzo karty pamięci? Jak jest wysoka jakość nagrania to chyba strasznie dużo zajmuje miejsca. Ja tam miałam na GoPro po jednej przejażdżce miałam zapchaną całą kartę..

    OdpowiedzUsuń
  3. Możliwe że źle ustawiłem ale nie działa czujnik ruchu.

    OdpowiedzUsuń